یک زمانی وقتی از دیجی‌کالا جنسی سفارش می‌دادم و بعدش که بدستم می‌رسید لذّت می‌بردم از کیفیتش، اصل‌بودن از جعبۀ کالا هم بنظر می‌رسید انگار. گذشت و دیجی‌کالا رفت توی فاز پورسانت یا شاید درستش کمیسیون هست و کلّی فروشنده رو آورد تو سیستم خودش و به اونها هم اجازۀ ارسال داد. بعد از اون دیگه دیجی‌کالا اون دیجی‌کالای همیشگی حداقل برای من نشد و آخرین خریدهایی که داشتم آنچنان دلچسب نبود.

امّا شهر فافا و امتیازی که برای شیرازی‌ها مخصوصا داره همون حسّ قبلی دیجی‌کالا رو برای من تداعی می‌کنه و هربار ازش خرید داشتم واقعا حس رضایت بهم داده و دمش گرم. قیمت‌هاش هم انصافا مناسبه و جای هیچ شکی درش نیست.

دسته‌بندی مفصلّی از محصولاتِ مختلف بخصوص در زمینۀ الکترونیک داره که جوابگوی خیلی از نیازهاست. امتیازی که برای شیراز و تهران هست اینه که اکثر اجناس همون روز بدستت می‌رسه و می‌تونی ازشون استفاده کنی. یا حتّی می‌تونی موقع تایید سفارش بگی خودم میام از فروشگاه تحویل می‌گیرم و می‌ری پاساژ مسعود و شماره سفارش می‌دی و خلاص. اگرچه می‌شه خرید حضوری هم کرد امّا اینترنتی خرید کنی و بری اونجا تحویل بگیری سریع‌تر می‌شه چون بالاخره مراحل ثبت سفارش باید انجام بشه ولو توسط پرسنل اونجا! البته که سفارش به کل ایران هم داره و هیچ مشکلی هم از این بابت نیست. اگه بخواین رایگان می‌فرسته امّا با پست سفارشی و اگه بخواین پول می‌گیره امّا با پست پیشتاز!

اونایی که منو می‌شناسن می‌دونن من چیز بد معرفی نمی‌کنم(تف تو ریا)، پس حداقل یک‌بار هم که شده خرید اینترنتی از شهر فافا رو تجربه کنید :)

Fafait.net

با اینحال اگه شما هم فروشگاه خوبی رو می‌شناسید خوشحال می‌شم معرفی کنید، تبلیغِ یه جای بدردبخور که اشکالی نداره. نوش جون صاحبان اونها.