بعد از سال ها استفاده از سرویس بلاگ شرکت بیان ، پویشی توسط آقای صفائی نژاد راه اندازی شده که در نوع خودش جالب بنظر میاد .. ان شاء الله هر روز و هر روز شاهد این باشیم که وبلاگ نویسان بیشتری ، در این پویش شرکت کنن تا با صدایی بلند به گوش برنامه نویسان بیان برسه .
امکاناتی که بنده دوست دارم به سرویس بلاگ اضافه بشه :
1 - قدیم ها هر از گاهی ، یه سری اطلاعیه از بیان برای وبلاگ نویسان میومد و من به شخصه خیلی دلگرم می شدم چون احساس می کردم که خون در رگ های سرویسِ بلاگ ، جاری هست و به کاربراشون انگیزه می دن ! درخواست دارم مدیران فعال تر بشن و سرویس رو به امان خدا ول نگذارن و هر از مدتی ، با نوشتن یک سری اطلاعیه ها و حتی بروزرسانی وبلاگ بیان ، باعث دلگرمی ما وبلاگ نویس ها بشن .
2 - واکنش گرا کردن قالب پنل مدیریت محتوا و رفع مشکل ویرایشگرهای متن در تلفن های همراه !!
در دوره ای هستیم که مردم ، اکثر کارهاشون رو با تلفن همراه انجام می دن پس واقعا وجود یک قالب واکنش گرا برای پنل مدیریت لازم و ضروری هست .
3 - حمایت از طراحان قالب !
بنده خودم انگیزه زیادی برای طراحی قالب برای بیان دارم ... اما متاسفانه بستر این کار فراهم نشده .. وقتی که مطمئن باشم قالب هایی که ساعت ها براش وقت می گذارم دیده می شه و توی پنل مدیریت همه وبلاگ ها قابل نمایش هست خیلی انگیزه می گیرم و هر روز کارهامو بیشتر می کنم . مزد این کار هم در حد قرار گرفتن لینک وبلاگم در قالب های طراحی شده در نظر می گیرم .
4 - این روزها خیلی از کارها با جاوااسکریپت انجام می شه .. حتی برای یک منوی ساده که توی تلفن های همراه به صورت کشویی در بیاد وجود فایل جاوااسکریپت لازم و ضروری هست . درخواست دارم یا اجازه حداقل 3 فایل جاوااسکریپت رو بصورت رایگان برای قالب ها بگذارید و یا حداقل خودتون فایل های جی کوئری رو داخل <head/script> قرار بدید که ما بتونیم از این کتابخانه ها استفاده کنیم .
بنده هم از هر کسی که این مطلب رو می خونه ، دعوت می کنم که در این پویش شرکت کنه :) .. هیچ وقت نباید به قدرت مطالبه عمومی شک کرد !!