۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است.

قالب رقابت جدید

قالب رقابت جدید
در این مطلب، قالبی از قالب‌های پیش‌فرض بیان قرار داده شده بنام رقابت که 2ستونه هم می‌باشد. یک‌سری تغییرات توسط نقل‌بلاگ روی این قالب اعمال شده شامل:
  • واکنش‌گراشدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه‌ها
  • افزوده‌شدن فونت وزیر به قالب
  • تغییر رنگ نوار آدرس مرورگر در تلفن‌های همراه

ویرایشگر متن آفلاین

ویرایشگر متن آفلاین
شاید خیلی از دوستان، وقتی می‌خواهند مطلبی را در وبلاگشان بنویسند، تمایلی به متصل‌شدن به اینترنت ندارند که عموما از طریق وُرد اقدام به نوشتن می‌کنند و نوشته‌ را کپی و داخل ویرایشگر متن وبلاگ جایگذاری می‌کنند. اکثر وبلاگ‌نویس‌ها هم چون در جریان ساز و کار نحوۀ کپی و جایگذاری نیستند، تمامی فرمت‌های آفیس را به وبلاگشان انتقال می‌دهند که هم باعث سنگینی مطلب و هم بهم‌ریختگی شکل ظاهری مطلب می‌شود!
اولا یک راهکار برای حل این مشکل: بعد از اینکه متن را جایگذاری کردید، کل متن را انتخاب کنید و روی گزینۀ حذف فرمت متن داخل ویرایشگر کلیک کنید، این گزینه ممکن است به شکل های مختلفی باشد مثلا شکل یک پاک‌کن یا بصورت نوشتاری و یا ...
راهکار دیگر این است که کل متن کپی شده از وُرد را بریزید داخل نوت‌پد و بعد از آنجا بریزیدش داخل ویرایشگر متن وبلاگ و در نهایت مطلب را ارسال کنید. اگرچه این کارها باعث حذف رنگ، وزن و ظواهر متن می‌شود که زحمت را دوبرابر می‌کند پس در ادامه با راهکاری بهتر در خدمت شما هستم.

قالب وبلاگ‌نویس

قالب وبلاگ‌نویس
قالب بلاگر یا وبلاگ‌نویس، برای عزیزانی طراحی شده که طرفدار قالب‌هایی با پهنای بزرگ و رنگ‌بندی ساده هستند، از ویژگی‌های این قالب:
  1. واکنش‌گرابودن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه‌ها
  2. استفاده از فونت وزیر
  3. داشتن قابلیت تصویر مطلب
  4. رنگ بندی ساده و روشن
  5. استفاده از کتابخانه بوت‌استرپ

قالب پر جدید

قالب پر جدید
در این مطلب قالب پر که جزو اولین و شاید پرطرفدارین قالب پیش‌فرض بیان می‌باشد قرار داده شده امّا با یک سری تغییرات مفید توسط نقل بلاگ که شامل این موارد هستند:
  1. واکنش‌گراشدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه‌ها
  2. تغییر فونت قالب به ساحل
  3. اضافه‌شدن‌ قابلیت تصویر مطلب
  4. اضافه‌شدن تصویر بک‌گراند جهت زیبایی بیشتر

یک عمر بی تو

سری جدید برنامه از لاک جیغ تا خدا ، یه آهنگ پایانی داره که متنش رو اینجا آوردم و خیلی زیباست . گپ و گفتی کوتاه با خداست .

قالب نقل‌بلاگ

قالب نقل‌بلاگ
اوّلین قالبی که روی وبلاگ وجود داشت، همین قالبی است که در ادامۀ این مطلب به اشتراک گذاشته‌ می‌شود.
در این قالب از کتابخانه بوت‌استرپ نسخۀ 4 استفاده شده و فونت قالب هم ساحل می‌باشد .